اهدا لوح تقدیر صنعت دایکاست به شرکت ایرکا پارت صنعت

در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ۲۰۱۸ (IIAC 2018)

کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ۲۰۱۸ (IIAC 2018) توسط مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران (IARC) و ایمیدرو (IMIDRO)، در تاریخ ۲۴-۲۶ ماه آپریل سال ۲۰۱۸،‌ (۴ الی ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷) در تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این کنفرانس دو سالانه، تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان است.
در این کنفرانس که ۴۵۰ شرکت‌کننده داخلی و ۴۰ شرکت‌کننده خارجی از سراسر جهان در آن گرد‌هم آمدند، بیش ‌از ۱۰۰ نماینده صنعتی از ایران و کشورهای خارجی نقطه‌نظرات خود را در زمینه تکنولوژی صنایع بالادستی و پایین‌دستی آلومینیوم و پتانسیل تولید آلومینیوم در منطقه خلیج‌فارس به اشتراک گذاشتند.
هدف کنفرانس‌های بین المللی آلومینیوم ارائه و بحث پیرامون پیشرفت های اخیر در مورد آلومینیوم است که تمامی جنبه های تولید، فراوری، ساخت، ساختار و خواص و کاربردهای مهندسی آلومینیوم را در بر می گیرد.
کارگاه های آموزشی و جلسات فناوری نیز با هماری شرکت ها و سازمان های داخلی و بین المللی برگزار می گردد. علاوه بر این در نمایشگاه جانبی کنفراس آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت های داخلی و خارجی عرضه می شود.
ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضعات مختلف از دیگر بخش های این کنفرانس است.
در این کنفرانس برندهای برتر تولید کننده فعال در صنایع مختلف آلومینیوم، پس از انجام ممیزی های کارشناسی معرفی می شوند.
در نهایت در بخش دایکاست، شرکت درخشان قطعه سپاهان (اصفهان) به عنوان برند برتر انتخاب شد و شرکت های ایرکا پارت صنعت، کنترل گاز اکباتان (همدان) و نوین گداز مطلق (تهران) لوح تقدیر صنعت دایکاست را دریافت کردند.